motherhood

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ


ΑΛΚΟΟΛ

Η μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να βλάψει το μωρό αλλά και να προκαλέσει προβλήματα στην γέννα και μειωμένο βάρος στο μωρό.

ΜΑΛΑΚΑ ΤΥΡΙΑ

Τα τυριλα αυτά περιέχουν λιστέρια, έναν τύπο βακτηρίων που μπορεί να είναι επικίνδυνος για το μωρό σου. Προτίμησε σκληρά τυριά, κότατζ, επεξεργασμένα τυριά ή τυριά που απλώνονται στο ψωμί.

ΠΑΤΕ

Μπορεί να περιέχει λιστέρια οπότε απέφυγε κάθε είδος του.

ΜΕΡΙΚΑ ΕΙΔΗ ΨΑΡΙΟΥ

Μερικά ψάρια περιέχουν υδράργυρο, ο οποίος σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του νευρικού συστήματος του μωρού. Απέφυγε ψάρια όπως γαλέο, ξιφία και τόνου. Πρέπει ωστόσω να συμπεριλάβεις τα υπόλοιπα είδη ψαριών στην δίαιτα σου για μια ισορροπημένη διατροφή.

ΩΜΟ – Η ΗΜΙ-ΜΑΓΕΙΡΕΜΕΝΟ ΚΡΕΑΣ & ΨΑΡΙ

Προτίμησε το καλά μαγειρεμένο κρέας που δεν έχει καθόλου ροζ/κόκκινο χρώμα στο εσωτερικό του.

ΩΜΑ ΟΣΤΡΑΚΟΕΙΔΗ

Απόφυγε τα ωμά οστρακοειδή καθώς μπορεί να περιέχουν βακτήρια και ιούς που προκαλούν τροφική δηλητηρίαση. Τα καλομαγειρεμένα οστρακοειδή όμως είναι εντάξει.

ΚΑΦΕΙΝΗ

Οι ειδικοί προτείνουν ότι η ημερήσια πρόσληψη καφείνης δεν πρέπει να ξεπερνά τα 300mg.

ΩΜΑ Η ΟΧΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΨΗΜΕΝΑ ΑΥΓΑ

Τα αυγά μπορεί να περιέχουν σαλμονέλα, που προκαλεί τροφική δηλητηρίαση. Προτίμησε αυγά που έιναι εντελώς μαγειρεμένα και απόφυγε τις τροφές που περιέχουν ημι-μαγειρεμένα η ωμά αυγά η σπιτική μαγιονέζα, τα ντρέσινγκ για τις σαλάτες και το σπιτικό παγωτό.